هرس درختان برای آمادهسازی فضای سبز جنوب غرب تبریز
شهردار منطقه ۷ تبریز از آمادهسازی فضای سبز جنوب غرب تبریز و هرس درختان خبر داد.
به گزارش تبریز فوری ، محمد علی سلیمی در تشریح این خبر گفت: آمادهسازی منطقه و استقبال از بهار در حوزه فضای سبز از ابتدای اسفند آغاز شده و تا پایان سال ادامه خواهد داشت. وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته، اظهار کرد: نیروهای فضای سبز منطقه نسبت به تسطیح و آمادهسازی فضای سبز اقدام کرده و رفوژها و فضاهای شهری برای گل و نهالکاری آماده شدهاند. سلیمی با اشاره به انجام هرس درختان و شاخههای زائد و آسیب دیده در راستای زیباسازی و جوانسازی درختان افزود: هرس درختان از شهرک اندیشه آغاز شده و تمامی مسیرهای تراکتورسازی، لاله، آخماقیه و نیروی هوایی در دست اقدام قرار گرفته و به تدریج درختان تمامی محلات هرس خواهند شد.


