دیدار شهردار منطقه ۱۰ با رئیس کلانتری ۱۳ تبریز
شهردار منطقه ۱۰ تبریز به همراه معاون خدمات شهری این منطقه با رئیس کلانتری ۱۳ دیدار و به گفتگو پرداخت.
به گزارش تبریز برخط ، موسی زارعی به مناسبت گرامیداشت هفته نیروی انتظامی، ضمن حضور در کلانتری ۱۳ از زحمات و تلاشهای بی وقفه رئیس و پرسنل خدوم این کلانتری تجلیل و از همکاری صمیمانه و تعامل سازنده عوامل نیروی انتظامی با این منطقه، تقدیر کرد.
موسی زارعی در این دیدار اظهار کرد: مجری امنیت پایدار کشور نیروی انتظامی می باشد و ایجاد حس امنیت در فضای کلی جامعه باعث آرامش، امید، نشاط اجتماعی و آسودگی خاطر می شود.
وی مهم ترین ویژگی های جان برکفان انتظامی را اقتدار، عزت، خدمت رسانی به مردم، دقت در کار، درستکاری و امانتداری برشمرد.
در ادامه این دیدار سرهنگ جهانگیر زارعی حضور مسئولان برای عرض تبریک را مایه دلگرمی و قوت قلب ناجا دانست و گفت: یکی از اصلی ترین اهداف نیروی انتظامی ایجاد امنیت در شان شهروندان است و تعامل بین شهرداری و نیروی انتظامی این هدف را محقق ساخته است، زیرا هیچ چیز به اندازه آسایش و امنیت برای مردم اهمیت ندارد.
شهردار منطقه ۱۰ با اهدای لوح تقدیر به رئیس کلانتری ۱۳ از تلاش شبانه روزی آنان برای تداوم نظم و امنیت جامعه تجلیل کرد.



