آغاز برنامههای هفته درختکاری در سطح منطقه ۲ با حضور شهردار تبریز
برنامههای هفته درختکاری با حضور هوشیار شهردار تبریز، حکیمه غفوری عضو شورای اسلامی شهر و موسی علی پور زنوزی شهردار منطقه ۲ و سیامک آسیایی مدیرعامل سازمان سیما منظر و فضای سبز شهرداری در مدرسه زهرای اطهر آغاز شد.



