سرپرست سازمان حمل و نقل ریلی شهرداری تبریز تاکید کرد:
بازگشایی فاز سه خط ۱ مترو تبریز با رعایت استانداردهای قانونی
سرپرست سازمان حمل و نقل ریلی شهرداری تبریز گفت: برای عدم تکرار حوادث ریلی تاکید بر دقت نظر در بخشهای فنی ناوگان و به روز رسانی استانداردها است و تمام استانداردهای پیش بینی شده در قانون در بازگشایی فاز سه خط یک نیز مورد تاکید است.
به گزارش تبریز برخط ، یعقوب وحیدکیا در آیین تجلیل از کارشناسان، مهندسان و کارگران برگزیده معاونت بهره برداری متروی تبریز با اشاره به بازگشایی فاز سه خط یک مترو اظهار کرد: با توجه به افزایش تقاضای سفر با آغاز مدارس و دانشگاهها باید تلاش کنیم تا سهم مشخصی از جابجایی مسافر را داشته باشیم.
وی با اشاره به تلاش این مجموعه در راستای اتمام عملیات عمرانی خط ۱ مترو تبریز گفت: تلاش ما این است که بتوانیم خط یک مترو تبریز را به طور کامل مورد بهره برداری قرار دهیم.
وحید کیا، با تاکید بر توان فنی و تخصصی کارشناسان و مهندسان این سازمان گفت: تبریز در بحثهای فنی و تاسیسات همیشه حرف جدیدی برای گفتن داشته است و کارشناسان چینی بارها به توان کارشناسان ما در مقابل کارشناسان دیگر استانها اذعان داشته اند.
سرپرست سازمان حمل و نقل ریلی شهرداری تبریز عدالت در پرداخت ها را مورد توجه قرار داد و گفت: تمام همکاران ما در هر پستی قرار می گیرند به عنوان مدیر آن بخش هستند و انتظار ما عمل به تعهدات و وظایف محوله به بهترین شکل ممکن است و در مقابل ما نیز متعهد به رعایت عدالت در پرداخت ها هستیم.
وحیدکیا، با تاکید بر نظارت و کنترل در بخش های مختلف سازمان حمل و نقل ریلی تبریز گفت: انتظار داریم نظارت و کنترل در بخشهای مختلف با دقت و حساسیت ویژه ای مورد توجه قرار گیرد.
وی متذکر شد: مدیران این سازمان همیشه دغدغه همکاران را داشتهاند و بخش بهره برداری ویترین سازمان در ارائه خدمات مطلوب به مردم است و باید با هماهنگی، همکاری و همفکری مسائل مربوطه را در راستای خدمات رسانی مطلوب به همشهریان پیگیری کنیم.
در این آیین کارشناسان، مهندسان و کارگران برگزیده معاونت بهره برداری سازمان حمل و نقل ریلی تبریز مورد تقدیر قرار گرفتند.



