شهردار منطقه ۲ خبر داد:
اتمام نصب شاهتیرهای پروژه تقاطع غیرهمسطح شهید فروزنده
شهردار منطقه ۲ تبریز از اتمام نصب شاهتیرهای پروژه تقاطع غیرهمسطح شهید رحمان فروزنده خبر داد.
به گزارش تبریز برخط ، موسی علی پور با اعلام این خبر افزود: نصب شاهتیرهای پروژه تقاطع غیرهمسطح شهید فروزنده تمام شده و آرماتور بندی و بتن ریزی عرشه نیز مراحل پایانی را سپری می کند.
وی ابراز امیدواری کرد با تلاش شبانه روزی دست اندرکاران و نیروهای زحمت کش شهرداری این پروژه هرچه زودتر و در موعد مقرر مورد بهره برداری قرار گرفته و تقدیم مردم فهیم شهر تبریز گردد.



