نصب عرشه پل عابرگذر بلوار شهید رجایی تقاطع شهید بابائی
معاونت فنی و عمرانی شهرداری منطقه ۱ شب گذشته عملیات نصب عرشه پل عابرگذر بلوار شهید رجایی تقاطع شهید بابائی را آغاز کرد.
به گزارش تبریز برخط ، شهرداری منطقه ۱ در راستای اهداف خود مبنی بر اجرای پروژههای انسانمحور و ایمنسازی سطح منطقه به ویژه در نقاط حساس و پرتردد اقدام به اجرای چند پروژه اساسی کرده که یکی از آنها احداث پل عابرگذر واقع در بلوار شهید رجائی تقاطع شهید بابائی است که وارد فاز عملیاتی شده است.
بر همین اساس شب گذشته عملیات نصب عرشه پل مذکور توسط اکیپهای معاونت فنی و عمرانی و پیمانکار مربوطه در محل آغاز و با اجرای تمهیدات لازم و ترافیکی اقدامات لازم انجام پذیرفت.



