کد خبر:165866278
پ
165866278

برگزاری همایش به مناسبت هفته ملی سلامت بانوان

شهرداری منطقه ۴ به مناسبت هفته ملی "سلامت بانوان"، همایش سلامت برای بانوان سطح حوزه در فرهنگسرای آنا برگزار کرد.

  • 165866278/gallery/original.jpg
  • 165866278/gallery/original.jpg

به گزارش تبریز برخط ، به مناسبت هفته ملی سلامت بانوان، همایش سلامت به همت امور فرهنگی و اجتماعی منطقه ۴ در فرهنگسرای آنا برگزار شد.

برنامه آموزش اصول تغذیه صحیح و سلامت روان از محورهای این همایش بود که با حضور کارشناسان حوزه روانشناسی و تغذیه اجرا شد.

همزمان برنامه‌های مشابهی در مدارس سطح حوزه نیز با حضور کارشناسان روانشناسی برگزار شد که برگزاری کارگاه سلامت در دبستان نرجس یکی از این موارد است.

ال جی