کد خبر:165862714
پ
165862714

مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تبریز:

نمایشگاه رینوتکس ۲۰۲۲ فرصتی برای شناساندن پروژه‌های موفق شهرداری در زمینه فناوری

در راستای برگزاری دهمین نمایشگاه رینوتکس ۲۰۲۲، جلسه هماهنگی بین مدیرعامل سازمان فناوری و نمایندگان سازمان‌های شهرداری تبریز برگزار شد.

  • 165862714/gallery/original.jpg
  • 165862714/gallery/original.jpg

به گزارش تبریز برخط ، به منظور تبادل نظر در خصوص پروژه‌های موفق و نیازمندی‌های شهرداری تبریز برای حضور در دهمین نمایشگاه نوآوری و فناوری ربع رشیدی (رینوتکس ۲۰۲۲)، جلسه هماهنگی برگزار شد. در این جلسه محمدرضا کاظمی مدیرعامل سازمان ضمن اشاره به برگزاری نمایشگاه رینوتکس ۲۰۲۲ از ۲ لغایت ۶ آبان سالجاری خاطرنشان کرد: این نمایشگاه در راستای بهبود فضای کسب و کار دانش‌بنیان و با حمایت از طرح‌ها و شرکت‌های دانش‌بنیان و ایده‌های فناورانه و نوآورانه و با رویکرد تجاری‌سازی فناوری‌ بخش‌های مختلف از آبان امسال در محل نمایشگاه بین المللی تبریز با همکاری‌های همه دستگاه‌های اجرایی در چهار بخش شامل ایده‌های فناورانه، توسعه و تجاری‌سازی فناوری، فروش محصولات فناورانه و دانش‌بنیان و نیازمندی‌های فناورانه برگزار خواهد شد. وی افزود: شهرداری تبریز امسال نیز همانند سال‌های گذشته با عزم جدی در کنار همه نهادها و ارگان‌های استانی اعم از بخش خصوصی و دولتی در این دوره از نمایشگاه حضور داشته تا شاهد برگزاری نمایشگاه رینوتکس ۲۰۲۲ در شأن کلانشهر تبریز و بهره‌مندی از ظرفیت‌های بالقوه باشیم. کاظمی گفت: با توجه به حضور پر رنگ شهرداری تبریز، استفاده از پتانسیل‌های فناورانه در این نمایشگاه همکاری و تعاملات تمامی سازمان‌ها و مناطق شهرداری تبریز با سازمان فناوری را می‌طلبد.

ال جی