ادامه روند آسفالت ریزی در سطح محلات شهرداری منطقه ۲ تبریز
شهردار منطقه ۲ تبریز گفت: برای آسفالت ریزی محلات سطح حوزه این منطقه طی هفته گذشته بیش از ۳۰۰ تن آسفالت استفاده شده است.
به گزارش تبریز برخط ، موسی علی پور با بیان اینکه عملیات آسفالت ریزی در معابر اصلی و فرعی سطح حوزه این شهرداری همچنان استمرار دارد، گفت: در راستای تسهیل عبور و مرور شهروندان از معابر و برای انجام آسفالت ریزی چندین محله، طی هفته گذشته بیش از ۳۰۰ تن آسفالت استفاده شده است.



