دیدار مدیرعامل سازمان پایانه های مسافربری شهرداری تبریز با فرمانده انتظامی ترمینال
مدیرعامل سازمان پایانههای مسافربری شهرداری تبریز به همراه معاون اداری و مالی، قائم مقام، مشاور عالی، حراست و مسئول روابط عمومی به مناسبت هفته نیروی انتظامی با حضور در کلانتری ترمینال مرکزی با فرماندهی انتظامی پایانه دیدار کرد.
به گزارش تبریز برخط ، در این دیدار احمد زارعی ضمن تبریک هفته فراجا و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عرصه تأمین نظم و امنیت، بیان کرد: وجود امنیت یکی از مهمترین مؤلفه های پیشرفت کشور است و نیروی انتظامی ضمن برخورداری از اقتدار و صلابت مثالزدنی، همواره در کنار مردم و حافظ جان و مال مردم بوده است و برای تحقق این وظیفه سنگین و مهم با همه توان و جدیت تلاش می کند.
وی همچنین هفته نیروی انتظامی را فرصتی برای ارتباط بیشتر بخش های مختلف جامعه با پلیس دانست و گفت: همراهی و همدلی پرسنل نیروی انتظامی با مردم و مسئولان منجر به عملکرد بهتر آنها شده است و هفته نیروی انتظامی نیز فرصتی برای آشنایی هرچه بیشتر مردم با خدمات این نیروی زحمتکش و خدوم است.
زارعی ضمن ابراز رضایت از عملکرد نیروی انتظامی در پایانه مسافربری، افزود: ماموران جان بر کف نیروی انتظامی با هوشیاری و بر اساس قانون اقدامات خود را انجام میدهند تا شهروندان و مسافران همواره در آرامش زندگی کنند.



