کد خبر:165845818
پ
165845818

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری کلانشهر تبریز خبر داد:

افزایش میزان سفرهای درونشهری پس از بحران کرونا

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری کلانشهر تبریز گفت: پس از بحران کرونا و برگزاری حضوری کلاس‌های مدارس و دانشگاه‌ها، با افزایش سفرهای درونشهری مواجه هستیم که این امر مسئولیت سنگین مجموعه حمل و نقل و ترافیک شهرداری تبریز را در مدیریت بهینه ترافیک کلانشهر تبریز دو چندان می‌کند.

  • 165845818/gallery/original.jpg
  • 165845818/gallery/original.jpg
  • 165845818/gallery/original.jpg

به گزارش تبریز برخط ، یعقوب وحیدکیا در نشست صمیمی خود با معاونان و مدیران معاونت حمل و نقل، ضمن اشاره به برگشت به شرایط عادی وضعیت ترافیکی به سال‌های قبل از کرونا، گفت: با افزایش سفرهای درون‌شهری در کنار عرضه ناوگان حمل و نقل عمومی اعم از اتوبوس، مینی بوس و تاکسی و همچنین سرویس مدارس، به عنوان ستاد و موتور محرکه مسئولیتی سنگین بر عهده داریم. وی افزود: شرایط کنونی هم به لحاظ مباحث علمی و تکنولوژی و هم به لحاظ نوع مدیریت و حال و هوای حاکم بر جامعه اعم از مسایل اجتماعی و فرهنگی نیازمند یک حرکت علمی و هوشمند برای کنترل وضعیت ترافیکی شهر است و در این راستا همکاری پویا و فعال کارکنان مجموعه حمل و نقل از الزامات است.

ال جی