تداوم نشستهای سلامت در مدارس حوزه منطقه ۴
برگزاری نشستهای سلامت در مدارس حوزه شهرداری منطقه ۴ تبریز ادامه دارد.
به گزارش تبریز برخط ، برگزاری نشستهای سلامت در مدارس حوزه شهرداری منطقه ۴ به همت امور فرهنگی و اجتماعی منطقه تبریز ادامه دارد.
در همین راستا، روز گذشته نشستی با موضوع پیشگیری از آسیبهای اجتماعی در قشر نوجوانان در دبیرستان ۱۳ آبان برگزار شد.
در این جلسه، آسیبهای فردی و محیطی، عوامل درونی و بیرونی و اجتماعی و فرهنگی و راهکارهای پیشگیری از این آسیبها مورد بحث و گفتگو قرار گرفت.



