توزیع ۲۲ هزار تن آسفالت از ابتدای سال جاری در سطح منطقه ۲
شهردار منطقه ۲ تبریز از توزیع ۲۲ هزار تن آسفالت در سطح این منطقه از ابتدای سال جاری خبر داد.
به گزارش تبریز برخط ، موسی علیپور با اعلام این خبر اظهار کرد: شهرداری منطقه ۲ در راستای اجرای طرح "نگهداشت شهری" که یکی از طرحهای مهم و اثرگذار در ساماندهی، اصلاح و رضایتمندی شهروندان می باشد نسبت به اجرای این طرح به صورت گسترده و به ویژه در محلات کم برخوردار اقدام کرده است.
علیپور گفت: آسفالت ریزی معابر سطح حوزه همچنان در دستور کار منطقه قرار داشته و اکیپهای معاونت فنی و عمرانی منطقه به صورت فشرده در حال انجام آن هستند.



