دیدار شهردار منطقه ۲ تبریز با خانواده شهید والامقام «محمد رازقی»
شهردار منطقه ۲ تبریز در منزل شهید «محمد رازقی» حضور یافته و با مادر این شهید والامقام دیدار و گفتگو کرد.
به گزارش تبریز برخط ، موسی علی پور به همراه جمعی از مدیران این منطقه با خانواده شهید والامقام «محمد رازقی» دیدار کردند.
علی پور با اشاره به استقامت و شجاعت شهدا، آرامش و امنیت کشور را مدیون رشادتهای شهیدان جان بر کف دانست و خانواده شهیدان را سرمایههای این انقلاب مقدس عنوان کرد.
وی همچنین دیدار با خانواده شهدا را روحیهبخش دانست و افزود: حضور در کنار خانواده شهدا، توفیق الهی برای مسئولان و خدمتگزاران است و امروز آرامش حاکم بر جامعه را مدیون خون پاک شهدا هستیم.
در ادامه این دیدار با اهدای لوح از مادر گرامی این شهید ارجمند تجلیل شد.



