آغاز عملیات سم پاشی بهاره در منطقه ۶ تبریز
شهردار منطقه ۶ تبریز از آغاز سم پاشی بهاره در سطح حوزه استحفاظی خبر داد.
به گزارش تبریز فوری ، احمد انیسه اظهار داشت: جهت کنترل آفات گیاهی، بهبود و شادابی و رشد درختان به عنوان ریه های تنفسی شهر، طرح سمپاشی درختان و فضای سبز رفوژهای معابر و ۳۰ پارک و بوستان واقع در سطح حوزه استحفاظی منطقه ۶ به همت سبزبانان زحمتکش منطقه انجام میشود. انیسه افزود: وجود جاده های ترانزیتی و کارخانجات و صنایع مختلف و همجواری آنها با بافت های مسکونی اهمیت حفظ و احیای فضای سبز منطقه را دوچندان می کند که در همین راستا این عملیات در طول سال به صورت چند مرحله ای توسط واحد فضای سبز منطقه انجام میشود. انیسه در پایان گفت: با توجه به ضرورت نکات ایمنی و ارتقاء سطح سلامت ساکنین از شهروندان تقاضا میشود جهت جلوگیری از ورود سموم به اماکن با عوامل فضای سبز منطقه مشارکت و همکاری کنند.


