بررسی مشکلات سطح حوزه منطقه ۶ با حضور معاونان ستادی شهرداری تبریز
جلسه هماندیشی و بررسی مشکلات سطح حوزه شهرداری منطقه ۶ با حضور معاونت خدمات شهری و محیط زیست کلانشهر تبریز برگزار شد.
به گزارش تبریز فوری ، در تداوم جلسات هفتگی قرار خدمت، جلسه بررسی و رفع مشکلات سطح حوزه شهرداری منطقه ۶ تبریز با حضور احمد انیسه شهردار منطقه، جواد صدیقی معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری تبریز و معاونان ستادی برگزار شد. در این جلسه به موارد مرتبط با حوزه معاونت محیط زیست و خدمات شهری منطقه به تفکیک اشاره و راهکارهای لازم برای ساماندهی امور، مورد بحث و تبادل قرار گرفت. انیسه شهردار منطقه ۶ با اشاره به وسعت بیش از ۷۴۰۰ هکتاری منطقه که ۲۶ درصد کل شهر تبریز را شامل میشود، بر اهمیت ساماندهی ورودی شمالغرب تبریز تاکید و به اجرای طرحهای ویژه و ضربتی نگهداشت شهری، طرح (اردیبهشت، بهار تبریز) و طرح سمپاشی بهاره از ابتدای سال جاری در حوزه خدمات شهری اشاره کرد که با محوریت سیستم ناحیهمحوری و با هدف ارتقای حقوق شهروندی و به منظور تامین رفاه حال عموم اهالی ساکن در حوزه استحفاظی منطقه ۶ با جدیت انجام و بر اساس برنامه زمانبندی شده، تداوم دارد. در ادامه علی نعمتی معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه ۶ به ساماندهی بازارچههای محلی و مکانیابی صحیح در خصوص ساماندهی دستفروشان با سازه و نمای مصوب، همچنین هماهنگی با شرکت آب و فاضلاب و رسیدگی به کانالهای هدایت آبهای سطحی منطقه و تجهیز واحد جلوگیری از تخلفات ساختمانی اشاره کرد. جواد صدیقی معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری تبریز ضمن تقدیر از زحمات شبانه روزی عوامل خدوم خدمات شهری در خدماترسانی به همشهریان، به خرید ماشینآلات مورد نیاز منطقه برای ساماندهی و تجهیز واحد جلوگیری از ساخت و سازهای بی رویه، رفع انواع سد معبر با الگوبرداری از شهرهای نمونه، ساماندهی دستفروشان و وانت بارهای میوه فروشی، هماهنگی با ارگانهای مربوط به کانالهای هدایت آبهای سطحی و صدور مجوزهای انشعابات آب، برق، گاز و تلفن و شرکتهای خدماترسان و به اجرای طرح گسترده خدمات محلهای در غرب و شمالغرب تبریز تأکید کرد.


