آغاز سمپاشی بهاره درختان سطح حوزه شهرداری منطقه ۲
از سوی شهرداری منطقه ۲ تبریز، سمپاشی درختان سطح این منطقه آغاز شده است.
به گزارش تبریز فوری ، سمپاشی بهاره درختان به منظور حفظ و نگهداری صحیح از فضاهای سبز شهری علیه آفات و امراض و بیماریهای درختان، با استفاده از سموم حشرهکش توسط حوزه فضای سبز این منطقه آغاز شده است.
این فعالیت که از ۷ خرداد در همه معابر تحت پوشش منطقه اعم از مسیرهای دروازه تهران و جاده باسمنج، بلوار ۲۹ بهمن و آزادی، کمربندی میانی و ... عملیاتی شده، در سایر معابر اعم از بلوار فتح و دکتر حسابی، مسیر زعفرانیه و میرداماد و ... اجرایی میشود.
فضای سبز شهرداری منطقه ۲ همچنین همه درختان ۳۲ پارک تحت پوشش این منطقه را نیز سمپاشی میکند.


