کد خبر:165501760
پ
165501760

تاکید شهردار منطقه ۲ تبریز به افزایش و توسعه فضاهای سبز شهری سطح حوزه

شهردار منطقه ۲ تبریز در جمع تلاشگران حوزه فضای سبز این منطقه، به افزایش سرانه این فضاها تاکید کرد.

  • 166101898/thumbnail.jpg

به گزارش تبریز فوری ، موسی علی پور با همراهی تنی چند از معاونان و مدیران ضمن بازدید از گلخانه‌ها و خزانه کاشت پارک فدک، به تلاش بیشتر مجموعه خادمان حوزه فضای سبز منطقه برای افزایش سرانه فضاهای سبز شهری، تاکید کرد. شهردار منطقه ۲ ضمن ابراز خرسندی از تولیدات گلخانه‌ای که جهت کاشت در معابر سطح حوزه توسط فضای سبز منطقه تولید می‌شود، از کارگران تلاشگری که در راستای تولیدات گل و گیاه در فعالیت هستند، تجلیل کرد. علی پور از خادمان این حوزه خواست توسعه فضاهای سبز شهری را در اولویت فعالیت‌های خود قرار دهند.

ال جی