کد خبر:165495358
پ
165495358

رییس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر تبریز:

بدمسکنی در بافت‌های فرسوده و حاشیه‌نشینی بیداد می‌کند

رییس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر تبریز گفت: بدمسکنی در بافت های فرسوده و حاشیه نشینی بیداد می کند.

  • 166101898/thumbnail.jpg

به گزارش تبریز فوری ، فریدون بابایی اقدم ظهر سه شنبه در دیدار با علیرضا زاکانی شهردار تهران اظهار کرد: متاسفانه در همه شهرها تمرکز دولت به شهرهای جدید بوده و به سایر نقاط توجه ندارد، خود ما در بدترین وضعیت بدمسکنی در بافت فرسوده و به ویژه حاشیه نشینی قرار داریم. وی ادامه داد: خواهشمندیم این موضوع مهم به شکل جدی پیگیری شده و ما نیز از طرف شورای شهر مرکز استان ها پیگیری خواهیم کرد تا ظرفیت ۱۰ درصدی را به بافت های فرسوده و حاشیه نشین اختصاص دهیم. علیرضا زاکانی شهردار تهران به منظور حضور در اختتامیه همایش ملی جلوه‌های جهادی شهیدان آقا مهدی باکری و حاج قاسم سلیمانی طی سفر یک روزه خود با اعضای شورای اسلامی شهر تبریز دیدار کرد.

ال جی