ساماندهی تابلوهای تبلیغاتی در سطح شهر تبریز ادامه دارد
ساماندهی تابلوهای تبلیغاتی در سطح شهر تبریز با هدف پاکسازی فضاهای عمومی سطح شهر و کاهش آلودگی بصری در حال انجام است.
به گزارش تبریز فوری ، با توجه به نصب بیرویه تابلوهای تبلیغاتی و عدم رعایت استانداردهای لازم در این زمینه و در نتیجه بروز بینظمی و آلودگی بصری، سازمان سیما، منظر و فضای سبز نسبت به ساماندهی و جمعآوری این تابلوها اقدام کرده است. اجرای این مرحله از طرح مذکور در مسیر جاده تهران انجام شده که طی آن بنرها، استندها و تابلوهای غیر استاندارد نصب شده در پیادهروها و روی درختان، جمعآوری شد. این طرح تا برچیده شدن همه زواید بصری و تابلوهای غیر استاندارد در سطح شهر تبریز توسط معاونت زیباسازی سازمان سیما، منظر و فضای سبز ادامه خواهد داشت.


