شهردار منطقه ۲ تبریز خبر داد:
اتمام عملیات زیرسازی کوی نسیم و بشارت شمسآباد
شهردار منطقه ۲ تبریز از اتمام عملیات زیرسازی کوی نسیم و بشارت شمس آباد، برای انجام آسفالتریزی اساسی در این محلات خبر داد.
به گزارش تبریز فوری ، موسی علی پور با همراهی معاونان و مدیران این منطقه در بازدید از فعالیتهای عمرانی سطح حوزه، از اتمام عملیات زیرسازی کوی نسیم و بشارت شمس آباد، برای انجام آسفالتریزی اساسی این محلات خبر داد. وی گفت: شهرداری منطقه ۲ تبریز در تداوم عملیات روانسازی عبور و مرور شهری و ادامه عملیات آسفالتریزی معابر، برای کوی نسیم از حدود ۸۰ تن آسفالت استفاده میکند که مقدمات آسفالتریزی این محله، فراهم آمده است. شهردار منطقه ۲ تبریز افزود: همچنین در تلاشی مشابه توسط معاونت فنی و عمرانی منطقه، زیرسازی کوی بشارت شمس آباد نیز به اتمام رسیده و برای آسفالتریزی این محله از حدود ۶۰ تن آسفالت استفاده میشود. علی پور آسفالتریزی مسیرهای اصلی شهرک یاغچیان و کوی شمس آباد را از سایر فعالیتهایی برشمرد که در حال انجام است.


