آغاز پروژه احداث ساختمان آتشنشانی شهرک رشدیه
شهردار منطقه ۵ از آغاز پروژه احداث ساختمان آتش نشانی شهرک رشدیه در شمال شرق تبریز خبر داد.
به گزارش تبریز فوری ، میر علی اصغر نساج غازانی اظهار کرد: این پروژه در وسعتی بالغ بر ۱۰۰۰ متر مربع و زیربنای ۴۵۰ متر، بین شهرک رشدیه و شهرک ولی امر احداث می شود. به گفته وی این مجموعه شامل بخش هایی چون آشیانه، ساختمان اداری، استراحتگاه پرسنل آتش نشانی و ... خواهد بود. نساج با اشاره به احداث مجتمع های آپارتمانی بلندمرتبه در این بخش از تبریز یادآور شد: احداث ایستگاه آتش نشانی شهرک رشدیه در ارتقای ایمنی این منطقه مفید و موثر خواهد بود. شهردار منطقه ۵ اعتبار اولیه این پروژه را ۴۰ میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: درحالیکه مدت پیمان ۱۸ ماه است اما تلاش می شود تا پایان سال به اتمام برسد.


