آغاز طرح ضربتی "نگهداشت شهری" با محوریت خدمات محلهای در شهرداری منطقه ۳ تبریز
شهردار منطقه ۳ تبریز از آغاز طرح ضربتی "نگهداشت شهری" با محوریت خدمات محلهای در برنامه زمانبندی شده و به صورت منظم در جهت زیباسازی عمومی سطح حوزه توسط معاونت خدمات شهری و اجرایی منطقه ۳ تبریز خبر داد.
به گزارش تبریز فوری ، یعقوب وحیدکیا با اعلام این خبر گفت: تلاش داریم با اجرای طرح ضربتی نگهداشت شهری و با انجام ماموریتهای محوله و ارائه خدمات بهینه، گامهای کوچکی در جهت توسعه شهری زیبا و آباد برداریم. وی تصریح کرد: ارایه فعالیتهای خدماتی، ارتباط مستقیمی با شهروندان منطقه داشته و هر گونه کوتاهی در انجام وظایف محوله بر نارضایتی آنان اثر دارد. وحیدکیا اظهار کرد: چشمانداز مدیریت منطقه، رسیدن به سطح مناسبی از استانداردهای خدمات شهری در ابعاد کیفی و کمی بوده که در این راستا با تحقق تمامی طرحهای عملیاتی و اجرائی که در نظر گرفتهایم، به یاری خداوند متعال میتوانیم گامهای مهمی در این راستا برداریم. شهردار منطقه ۳ افزود: در این راستا به همت معاونت خدمات شهری شهرداری منطقه ۳ در قالب طرح ضربتی نگهداشت شهری، نسبت به حذف زواید بصری، پاکسازی و رفت و روب معابر، بهبود وضعیت پلهای عابر پیاده و معابر، لکهگیریهای آسفالت سطح حوزه، بهبود وضعیت سرویسهای بهداشتی فعال و غیر فعال، بهبود وضعیت پیاده روها با کفسازی اصولی، رفع موانع فیزیکی، وضعیت روشنایی معابر، اصلاح و همسطح سازی دریچهها، مرمت و اصلاح جداول، لایروبی آبروها و کانالها، رنگآمیزی و شستشوی جداول و نردهها، شستشوی باکسهای زباله و همچنین تعمیر آبنماها و رفع سد معبر اقدام میشود. وحیدکیا در پایان افزود: این طرح ضربتی از ۲۲ فروردین شروع شده و تا ۲۲ اردیبهشت ماه تداوم خواهد داشت.


