کد خبر:165378010
پ
165378010

صدور اخطاریه به صاحبان خودروهای مستعمل توسط شهرداری منطقه ۲

توسط معاونت خدمات شهری منطقه ۲ تبریز به تمامی صاحبان خودروهای مستمعل رها شده در سطح حوزه این منطقه، اخطار داده شد.

  • 166101898/thumbnail.jpg

به گزارش تبریز فوری ، توسط نواحی سه گانه معاونت خدمات شهری منطقه به منظور رفع موانع عبوری و تسهیل تردد شهروندان از معابر، به تمامی صاحبان خودروهای مستمعل رها شده در سطح حوزه این شهرداری، اخطار داده شد. در همین راستا به مالکین خودروهای فرسوده و بلااستفاده واقع در جاده باسمنج و ۲۴ متری قائم، دوبانده شمس آباد و خیابان توحید یاغچیان و ... با نصب برچسب مخصوص، اخطار صادر شد. همچنین برای جلوگیری از تصادفات وسایل نقلیه عمومی و برای ارتقای ایمنی شهروندان به هنگام تردد از پیاده روها در فعالیتی مشابه، به مالکینی که با ریختن مصالح اقدام به مسدود کردن معابر و پیاده راه‌ها کرده و از علائم خطر استفاده نکرده‌اند، نیز اخطار داده شد.

ال جی