ایجاد تشتک پای درختان در پارکها و رفوژهای معابر منطقه ۶
در راستای حفظ و احیای فضای سبز، ایجاد تشتک پای درختان در سطح حوزه شهرداری منطقه ۶ تبریز انجام میشود.
به گزارش تبریز فوری ، احمد انیسه شهردار منطقه ۶ تبریز از اجرای عملیات ایجاد تشتک و کوددهی پای درختان خبر داد و افزود: به منظور حفظ و احیای فضای سبز، این عملیات در دستور کار عوامل واحد سیما، منظر و فضای سبز شهری قرار گرفته است. انیسه در ادامه با اشاره به موقعیت و شرایط منطقه گفت: کثرت بافتهای صنعتی و وجود جادههای ترانزیتی در سطح حوزه، اهمیت حفظ و احیای فضای سبز را مضاعف میکند که در همین راستا، این عملیات به صورت گسترده در پارکها، بوستانها و رفوژهای میانی و کناری معابر اصلی در حال اجرا است. انیسه افزود: ایجاد تشتک پای درختان، کوددهی، وجین کاری و دفع علفهای هرز و آبیاری انبوهکاریهای درختان پارکها و بوستانها و رفوژهای معابر همچنین سمپاشی، هرس و گلکاری از جمله اقداماتی است که به همت سبزبانان زحمتکش منطقه انجام میپذیرد.


