کد خبر:165362104
پ
165362104

۲۲ هزار نشاء تولید شده در گلخانه‌های شهرداری منطقه ۷ به بهار رسیدند

شهردار منطقه ۷ تبریز از بهره‌برداری نشاء‌های تولید شده در گلخانه‌های شهرداری منطقه برای کاشت بهاره خبر داد.

  • 166101898/thumbnail.jpg

به گزارش تبریز فوری ، محمد علی سلیمی در تشریح این خبر گفت: طول فصل پاییز و زمستان سال ۱۴۰۰ با تلاش همکاران حوزه فضای سبز شهرداری منطقه در گلخانه‌ها اقدام به تولید گل نشائی شد که این مهم در راستای افزایش تولیدات شهرداری و کاهش هزینه‌ها صورت گرفت. وی در ادامه سخنان خود اظهار کرد: این گل‌های نشایی برای کاشت در استقبال از بهار آماده شده و ۲۲ هزار گل نشائی برای کاشت بهاره به بهره‌برداری رسیدند. سلیمی با اشاره به اینکه این گل‌ها در تمامی رفوژها و فضاهای سبز سطح حوزه کاشته شدند، گفت: گل‌های نشائی تولید شده در گلخانه‌های منطقه گل‌های گازانیا، سدوم، نازصورتی، رعنا زیبا، ردبکیا و میمونی است. شهردار منطقه همچنین از تداوم تولید گل‌های فصلی در گلخانه‌های شهرداری منطقه ۷ خبر داد.

ال جی