بازدید فرماندار تبریز از پایانه مسافربری مرکزی تبریز
فرماندار شهرستان تبریز به منظور بررسی روند خدمات رسانی به مسافران نوروزی از پایانه مسافربری شهرداری تبریز بازدید کرد.
به گزارش تبریز فوری ، علی جعفری آذر در بازدید سرزده از ترمینال مرکزی، ضمن نظارت بر نحوه اجرای دستورالعملهای بهداشتی در پایانه مسافربری با حضور در دفاتر شرکتها و انجمن رانندگان مسافربری و پلیس در جریان مسائل و مشکلات این پایانه قرار گرفت.
در این بازدید که بیش از دو ساعت به طول انجامید، فرماندار تبریز از بخشهای مختلف این پایانه به همراه توضیحات معاون اداری و مالی در خصوص محلهای ساماندهی شده بازدید بعمل آورد و از فعالیتهای عمرانی انجام شده در این پایانه قدردانی کرد.
جعفری آذر در این برنامه کاری بر ارائه خدمات شایسته به مسافران و حل مشکلات در پایانههای مسافربری تبریز تاکید کرد.


