استقبال از نخستین قطار مسافران و گردشگران نوروزی در ایستگاه راهآهن تبریز
در تداوم ویژه برنامه های شهرداری منطقه ۶ تبریز در مبادی ورودی سه گانه غرب و شمالغرب تبریز، در اولین روز از سال جدید نوروز با اهدای گل و شیرینی و بسته های فرهنگی از اولین گروه مسافران و گردشگران نوروزی در ایستگاه راه آهن تبریز استقبال شد .
به گزارش تبریز فوری ، مراسم ویژه استقبال از نخستین قطار مسافران و گردشگران نوروزی در ایستگاه راه آهن تبریز، صبح دیروز با حضور مرتضی موحدنیا مدیر کل امور شهری و شوراهای استانداری آذربایجانشرقی، محمدرضا قربانی مدیر کل راه آهن منطقه آذربایجان، احمد انیسه شهردار منطقه ۶، علیرضا بایرام زاده معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایعدستی استان آذربایجان شرقی، سید رامین اسبقی رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایعدستی شهرستان تبریز و چند تن از مدیران و عوامل اجرایی اداره کل راه آهن و شهرداری منطقه ۶ با اهدای گل و شیرینی و همچنین اهدای بسته های فرهنگی – بهداشتی، به اولین گروه از میهمانان، گردشگران و مسافران نوروزی حوزه ریلی، با رعایت دستورالعمل های بهداشتی، برگزار شد. گفتنی است در حاشیه این ویژه برنامه استقبال نوروزی در اولین روز از سال جدید، از موزه و غرفه های هنری و فرهنگی دایر در سالن ایستگاه راه آهن تبریز نیز بازدید شد.


