شروع دوباره سرویس دهی ناوگان اتوبوسرانی تبریز به گلزار شهدای وادی رحمت
مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه از شروع دوباره سرویس دهی ناوگان اتوبوسرانی تبریز به گلزار شهدای وادی رحمت بعد از دو سال خبر داد.
به گزارش تبریز فوری ، ایوب اسماعیلی مدیر عامل این شرکت با اعلام این خبر گفت: بنا بر تقاضای شهروندان محترم، شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه از پنجشنبه و جمعه هفته جاری با رعایت دستورالعملهای بهداشتی برای انتقال شهروندان به گلزار شهداء وادی رحمت اقدام میکند.
وی در ادامه افزود: خدمات رسانی همراه با رعایت پروتکلهای بهداشتی و در روزهای پنج شنبه و جمعه هر هفته از ساعت ۷ صبح الی اذان مغرب و عشاء از مبدا پایانه محققی غربی انجام خواهد شد. مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه در خاتمه تصریح کرد: از مسافران عزیز تقاضا داریم جهت حفظ سلامتی خود و همشهریان، پروتکلهای بهداشتی از جمله استفاده از ماسک، فاصله اجتماعی و ضدعفونی دستها را حتما رعایت کنند.


