شهرداری منطقه ۲ تبریز با کاشت یک میلیون بوته بنفشه به استقبال بهار میرود
شهرداری منطقه ۲ تبریز با کاشت یک میلیون بوته بنفشه در انواع رنگهای مختلف در معابر سطح حوزه، به استقبال بهار میرود.
به گزارش تبریز فوری ، داود طالب نژاد شهردار منطقه با اعلام این خبر گفت: با کاشت حدود یک میلیون بوته گل بنفشه در میادین و رفوژ وسط معابر سطح حوزه و در محوطه پارکهای تحت پوشش منطقه، به استقبال بهار و سال نو میرویم. شهردار منطقه ۲ افزود: علاوه بر کاشت گلهای بنفشه توسط کارگران تلاشگر حوزه فضای سبز، همچنین معابر سطح حوزه منطقه ۲ به ۶۴ هزار بوته گل شب بو با ترکیبی از رنگهای مختلف، ۶۰ هزار بوته مینای چمنی و ۱۰ هزار گلدان گل نرگسی زینت مییابد. طالب نژاد کاشت گلهای زیبای بهاره را علاوه بر تلطیف روحیه شهروندان و ایجاد چشماندازی پر از گل به هنگام گذر عابرین از معابر سطح حوزه منطقه، برای افزایش سرانه فضای سبز شهری بسیار موثر دانست.


