استقبال از بهار با گلهای شببو و بنفشه
شهردار منطقه ۷ تبریز از خریداری گلهای بنفشه و شببو در فاز نخست گلکاری برای استقبال از بهار در جنوب غرب تبریز خبر داد.
به گزارش تبریز فوری ، محمد علی سلیمی در تشریح این خبر گفت: تعداد ۲۸ هزار جعبه گل بنفشه خریداری شده که تاکنون ۵ هزار جعبه از آن تحویل گرفته شده است. وی میزان شببوهای خریداری شده را ۴۰ هزار گلدان عنوان کرد که در هفته آینده تحویل گرفته و کاشت آنها آغاز خواهد شد. سلیمی در ادامه اظهار کرد: رفوژها و فضای سبز در سطح پارکها و خیابانها برای کاشت گلهای بهاره آماده شدهاند و با مساعد شدن اوضاع جوی کاشت آنها نیز آغاز خواهد شد.


