کد خبر:165189316
پ
165189316

سهمیه مصرفی گاز تبریز مشخص شود

دبیر شورای اسلامی شهر تبریز عنوان کرد: بهتر است سهمیه مصرفی گاز تبریز مشخص شده و همانند سایر شهرها اختصاص یابد.

  • 166101898/thumbnail.jpg

به گزارش تبریز فوری به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهر تبریز، احد صادقی صبح روز دوشنبه در سی‌وششمین جلسه‌ی علنی فوق‌العاده اظهار کرد: می‌گویند سهمیه مصرفی گاز شهر تبریز دو میلیون متر مکعب در سال است، سوالی در این راستا دارم که سهم ما به نسبت‌ دیگر شهرها همچون اصفهان و تهران چقدر است! وی ادامه داد: نباید تفاوتی در سهم مصرفی گاز استان‌ها وجود داشته باشد چراکه همه ما در کشوری واحد زندگی می‌کنیم. دبیر شورای اسلامی شهر تبریز گفت: چه کسی متولی اختصاص سهم مصرفی است و یا می‌تواند پاسخگوی سهم کم تبریز از منابع ملی باشد، می‌دانیم که با کاهش منابع در کشور روبرو هستیم ولی نباید تفاوتی بین شهرها باشد. صادقی در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: از استاندار به عنوان نماینده دولت و نمایندگان مجلس خواهشمندم در این حوزه ورود کنند تا ما بدانیم سهم دیگر شهرها در راستای مصرف گاز چقدر است.

ال جی