تداوم طرح غربالگری سلامت در مناطق کم برخوردار؛
۴۵۰نفر از شهروندان ویزیت شدند
به مناسبت ماه مبارک رمضان اداره کل سلامت شهرداری تبریز طرح ویزیت رایگان و غربالگری شهروندان را در مساجد محلات کم برخوردار در دستور کار قرار داده است.
به گزارش تبریز فوری ، از اول ماه مبارک رمضان تا به امروز طی این طرح بیش از چهارصد و پنجاه نفر در ۱۰مسجد غربالگری و ویزیت شدند و در ادامه امروز نیز این طرح در حوزه های پزشک عمومی، آزمایش قند خون، سنجش فشار خون و مشاوره مامایی در مساجد جامع محله فتح آباد و امام رضا (ع) محله احمد آباد برای نزدیک به صدنفر از اهالی اجرا شد. این طرح با حمایت شهرداری تبریز و توسط اداره کل سلامت تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه خواهد داشت.


