مدیرکل دفتر نوسازی و تحول اداری شهرداری تبریز:
کارگاه آموزشی "خود مراقبتی در برابر بلایا و حوادث" برگزار شد
مدیرکل دفتر نوسازی و تحول اداری شهرداری تبریز از برگزاری کارگاه آموزشی خود مراقبتی در برابر بلایا و حوادث با حضور کارکنان شهرداری شهرداری تبریز خبر داد.
به گزارش تبریز برخط ، یعقوب انصاری با اعلام این خبر افزود: این کارگاه آموزشی بر اساس تفاهم نامه بین شهرداری تبریز و دانشگاه علوم پزشکی و با حضور استاد معرفی شده از سوی دانشگاه برگزار شد.
وی اظهار کرد: ضرورت و فواید آمادگی در برابر حوادث، آشنایی با هشدارهای اولیه، اقدامات پیشگیرانه برای جلوگیری از وقوع حادثه و مقابله با استرس ناشی از حوادث مباحث کلی این کارگاه آموزشی بود.
انصاری گفت: در کنار آموزشهای تخصصی و شغلی برای همکاران، آموزش مسائل عمومی و اجتماعی نیز جزو سیاستهای آموزشی شهرداری تبریز است و برگزاری کارگاه هایی از این دست تداوم خواهد داشت.



