کارکنان شهرداری منطقه ۲ تبریز، عشق به انقلاب و میهن اسلامی را در آدینه ۲۲ بهمن به نمایش گذاشتند
پرسنل شهرداری منطقه ۲ تبریز همگام با سایر شهروندان تبریزی با شرکت در راهپیمائی خودرویی ۲۲ بهمن، عشق به انقلاب و میهن اسلامی را به نمایش گذاشتند.
به گزارش تبریز فوری ، جمع کثیری از کارکنان این منطقه با سر دادن شعار مرگ بر آمریکا، همراه با سایر شهروندان متدین و همیشه در صحنه تبریز و پیروان همیشه در صحنه ولایت، ضمن گرامیداشت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در راهپیمائی خودرویی دشمن شکن ۲۲ بهمن شرکت کرده و عشق به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و میهنمان را به نمایش گذاشتند. کارکنان شهرداری منطقه ۲ تبریز با شرکت پرشور در راهپیمائی باشکوه ۲۲ بهمن با به نمایش گذاشتن اقتدار جمهوری اسلامی ایران، حمایت همه جانبه خود از آرمانهای مقام عظمای ولایت و اهداف معمار کبیر نظام مقدس جمهوری اسلامی را به اثبات رسانده، ارادت و محبت خود به امام راحل و مقام معظم رهبری را بار دیگر به دشمنان اسلام، ثابت کردند.


