نوسازی کاشیهای کف در آبنمای میدان شهید بهشتی
در راستای زیباسازی میدان شهید بهشتی، عملیات کاشیکاری کف در آبنمای ضلع جنوبی میدان شهید بهشتی، توسط عوامل فنی و عمرانی منطقه ۸ اجرا و تکمیل شد.
به گزارش تبریز برخط ، اورنگ رسولی معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه ۸، ضمن اعلام خبر فوق افزود: این اقدام در راستای ساماندهی میدان شهید بهشتی و عایقبندی و زیباسازی این آبنما انجام پذیرفته که با تکمیل کاشیکاری آبنمای ضلع جنوبی و آبگیری مجدد، شاهد افزایش زیبایی شهری در این میدان خواهیم بود.
وی افزود: به دلیل عایقکاری نادرست قبلی آبنما، شاهد نشتی آب به طبقات زیرین میدان بودیم که در این طرح علاوه بر عایقبندی اصولی، کاشیهای کف آبنما نیز نوسازی شدند.



