کد خبر:165506446
پ
165506446

شهردار منطقه ۸ خبر داد:

تقویت و نوسازی سیستم روشنایی در زیرگذر صاحب الامر جنوبی

شهردار منطقه ۸ از نوسازی و تقویت سیستم روشنایی، در زیرگذر صاحب الامرجنوبی خبر داد.

  • 166101898/thumbnail.jpg

به گزارش تبریز فوری ، رضا جانفشان نوبری ضمن اعلام خبر فوق گفت: طرح تقویت و نوسازی سیستم روشنایی در زیرگذر صاحب الامر در سه فاز توسط معاونت فنی و عمرانی شهرداری منطقه ۸ آغاز شده که طی آن، حد فاصل زیرگذر فلسطین تا زیرگذر بهشتی به طول دو کیلومتر اجرا شده است. وی افزود: در این راستا، اکیپ‌های اجرایی پروژه، عملیات نوسازی و نصب چراغ‌های روشنایی جدید ۱۷۵ وات را با کیفیت نورپردازی بالا اجرا کرده و به زودی شاهد تکمیل پروژه خواهیم بود. به دلیل خرابی اکثر سیستم‌های روشنایی این زیرگذر، روشنایی این زیرگذر سرپوشیده دچار مشکل شده بود که به دستور شهردار منطقه ۸ در دستور کار معاونت فنی و عمرانی منطقه قرار گرفته و با نصب سیستم‌های روشنایی جدید به زودی روشنایی مطلوب به این زیرگذر دو کیلومتری بازخواهد گشت.

ال جی