نواختن زنگ سالتحصیلی جدید توسط شهردار منطقه ۵ تبریز
شهردار منطقه ۵ با حضور در دو مدرسه حجاب باغمیشه و امام علی(ع) رشدیه، در آیین بازگشایی سال تحصیلی جدید حضور یافت.
به گزارش تبریز برخط ، سیاوش فتح اللهی در آیین ویژه مدرسه امام علی (ع) گفت: مهم نیست در آینده چه شغلی داشته باشید، بلکه سعی کنید با تلاش و کوشش زیاد، انسانهای مفیدی برای جامعه باشید. فتح اللهی، ضمن تقدیر از زحمات معلمان و کادر آموزشی، برای دانش آموزان آرزوی موفقیت کرد.



