کد خبر:165376558
پ
165376558

نمره خوب "دهقان‌نژاد" به برنامه‎ های نوروزی شهرداری تبریز

رییس کمیسیون تحقیق و نظارت شورای اسلامی شهر تبریز گفت: هر چیزی که در عید نوروز امسال شاهد آن بودیم خلاقیت سرپرست فعلی شهرداری بوده است، در این فرصت کم سرپرستی نسبت به زمان و فرصتی که این تیم داشت و برنامه هایی که در ایام نوروز اجرا کرد می‌توان نمره خوب را به این تیم داد.

  • 166101898/thumbnail.jpg

به گزارش تبریز فوری ، "روح اله دهقان نژاد" در گفتگو با پایگاه خبری نصر با اشاره به نبود برنامه نوروزی از طرف شهرداری گفت: شهرداری تبریز برای عید نوروز برنامه ای نداشت، در این مورد چهار ماه پیش به شهردار وقت تذکر داده و از او برنامه خواسته بودم، معاون خدمات وقت برنامه نوروزی را به آقای رنجبر برده بود که او هم گفته بود برنامه نوروز را ببرید و اسفند بیاورید، چهار ماه قبل برای نوروز و گردشگری تذکر داده بودم که برنامه شما چیست.  وی ادامه داد: هر چیزی که در عید نوروز امسال شاهد آن بودیم خلاقیت سرپرست فعلی شهرداری بوده است، در این فرصت کم سرپرستی نسبت به زمان و فرصتی که این تیم داشت و برنامه هایی که در ایام نوروز اجرا کرد می‌توان نمره خوب را به این تیم داد. دهقان نژاد گفت: در مقایسه با شهرهای دیگر نمره خوبی نداریم، در شهرداری تبریز زیباسازی و فضای سبز از لحاظ اداری خوب ادغام شده اند اما در حوزه کاری نتوانسته اند ادغام شوند، وضعیت فضای سبز امسال در حد شهر تبریز نیست. وی افزود: فضای سبز همان چمنش را می‌زند و زیباسازی کار دیگری می‌کند، اما سایر شهرها در حوزه زیباسازی نمادی را ساخته که فضای سبز در داخل آن اجرا شده است. رییس کمیسیون تحقیق و نظارت شورای اسلامی شهر تبریز خاطرنشان کرد: البته سایر شهرها هم مشکل دارند، مثلا خیابان طبرسی مشهد هیچ المان زیباسازی ندارد، نمی‌خواهم انتقاد کنم اما مشهد در ایام نوروز میانگین فضای سبز شهری خوبی داشت.

ال جی