نصب گلمیخهای ترافیکی در معابر سطح حوزه شهرداری منطقه ۲
توسط معاونت فنی و عمرانی شهرداری منطقه ۲ تبریز، گلمیخهای ترافیکی در معابر سطح حوزه این منطقه نصب شد.
به گزارش تبریز فوری ، اصغر آدی بیگ معاون فنی و عمرانی منطقه گفت: به منظور تامین امنیت و ارتقای سلامت عبوری شهروندان از مسیرهای سطح حوزه، گلمیخهای ترافیکی چشم گربهای در معابر اصلی منطقه نصب شد. وی افزود: معاونت فنی و عمرانی منطقه ۲ به منظور هدایت صحیح وسایل نقلیه شهری و تردد بدون حادثه شهروندان از مسیرهای سطح حوزه، گلمیخهای هشدار دهنده را در ضلع شمالی خیابان روحانی و در تقاطع ۱۰ متری پنجم نصب کرده است. آدی بیگ تصریح کرد: همچنین در راستای ایمنی ترافیکی و در اقدامی دیگر، در مقابل درمانگاه بیمارستان شهدا نیز گلمیخ نصب شده و طبق بررسی انجام گرفته، در مقابل مرکز خرید کومه شهرک زعفرانیه اقدامی مشابه توسط این معاونت انجام میگیرد.


