ملاقات مردمی شهروندان با شهردار منطقه ۲ تبریز برگزار شد
دیدار مردمی و حضوری شهروندان با شهردار منطقه ۲ جهت بررسی و صدور دستورات لازم در خصوص پروندههای مراجعان برگزار شد.
به گزارش تبریز برخط ، در این ملاقات جمعی از شهروندان مشکلات و درخواستهای خود را با شهردار منطقه مطرح کردند و دستورات پیگیری از سوی شهردار به معاونان و مدیران منطقه صادر شد. شهردار منطقه ۲ در این دیدار با بیان این که فعالیت در مجموعه وسیع و پویایی چون شهرداری، توفیق خدمتگزاری رو در رو و بیواسطه به شهروندان را فراهم کرده، گفت: باید قدردان این موقعیت ارزشمند باشیم و همه همت و دقت خود را صرف پاسداشت اعتماد عمومی کنیم.



