قدردانی رئیس کمیسیون شهرسازی از اقدامات شهردار تبریز
رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر تبریز گفت: از شهردار تبریز به سبب اقداماتی که در سطح شهر آغاز کردهاند تشکر می کنم و امیدوارم این اقدامات برای شهروندان ملموس باشند.
به گزارش تبریز فوری ، فریدون بابایی اقدم در جلسه امروز شورای اسلامی شهر تبریز اظهار کرد: یکی از پروژههای خوب که در سالهای قبل در حوزه حاشیهنشینی آخمقیه کار شد این بود که پروانه آن با امتیازات خاصی داده شد.
بابایی اقدم افزود: مقرر شده بود سهم سرمایهگذار را نیز شهرداری برداشته و به عنوان معوض در بحث ساماندهی حاشیهنشینی به کار گرفته شود.


