کد خبر:165350224
پ
165350224

شهردار منطقه ۳ تبریز خبر داد:

عملیات تخریب آسفالت فرسوده و زیرسازی ضلع جنوبی ورودی مارالان از اتوبان شهید کسایی

شهردار منطقه ۳ تبریز گفت: تخریب و جمع‌آوری آسفالت فرسوده ضلع جنوبی ورودی مارالان از اتوبان شهید کسایی به منظور اجرای عملیات زیرسازی و آسفالت آغاز شده است.

  • 166101898/thumbnail.jpg

به گزارش تبریز فوری ، یعقوب وحیدکیا با اعلام این مطلب گفت: به دلیل نامساعد بودن آسفالت ضلع جنوبی ورودی مارالان از اتوبان شهید کسایی، آسفالت فرسوده آن منطقه به متراژ ۳۵۰۰ متر مربع تخریب و جمع‌آوری شد که پس از زیرسازی به طور کامل بهسازی و آسفالت خواهد شد. وی افزود: به این منظور، علاوه بر تخریب آسفالت ۱۰۰۰متر مکعب خاکبرداری در این منطقه انجام شده است. شهردار منطقه ۳ تبریز تصریح کرد: زیرسازی بخش مهمی از اصلاح معابر است و اقدامات اصولی در این زمینه عمر آسفالت را تا حد مطلوبی بالا می‌برد و در این راستا ۷۰۰ متر مکعب مصالح زیرسازی در ورودی مارالان استفاده شده است. وی تصریح کرد: آسفالت‌ریزی اصولی با مصالح استاندارد و اصلاح زیرسازی معابر از هدر رفت سرمایه جلوگیری کرده و عمر آسفالت را به حداکثر می‌رساند.

ال جی