اطلاعیه؛
عدم پذیرش مسافر در ایستگاه شهید بهشتی خط ۱ متروی تبریز
ایستگاه شهید بهشتی به دلیل انجام عملیات نصب پله برقی تا تاریخ ۱۴۰۱/۰۷/۲۱ پذیرش مسافر نخواهد داشت.
به گزارش تبریز برخط ، متن اطلاعیه به شرح زیر است:
ضمن عرض پوزش از شهروندان فهیم کلانشهر تبریز، به دلیل انجام عملیات بازسازی دسترسیهای ایستگاه و نصب پلهبرقیها از تاریخ ۱۴۰۱/۰۷/۰۹ تا ۱۴۰۱/۰۷/۲۱، ایستگاه شهید بهشتی (شماره ۱۰) خط ۱ متروی تبریز، تعطیل بوده و پذیرش مسافر نخواهد داشت.



