کد خبر:165131566
پ
165131566

معاون خدمات شهری شهرداری منطقه ۳خبر داد؛

آغاز طرح ساماندهی دستفروشان و وانت بارها در حوزه شهرداری منطقه ۳

معاون خدمات شهری شهرداری منطقه ۳ تبریز از آغاز طرح ساماندهی دستفروشان و وانت بارها با همکاری عوامل نیروی انتظامی و سایر ارگان‌ها در حوزه منطقه ۳ تبریز خبر داد.

  • 166101898/thumbnail.jpg

به گزارش تبریز فوری ، یعقوب غیور ضمن اعلام خبر فوق افزود: سامان‌دهی بساط فروشان و وانت بارها  بر اساس مطالعات میدانی، پالایش و احراز هویت آنها صورت گرفت که مجموع این اقدامات در نهایت منجر به اختصاص سه مکان در سطح حوزه منطقه مشخص گردید تا این افراد در محل های تعیین شده مستقر شوند.

وی افزود: طی بازدیدی که به همراه شهردار منطقه ۳ صورت گرفت، سه نقطه در آخر مارالان، خیابان عطار نیشابوری جنب آتش نشانی و همچنین خیابان الهیه جنب مسجد علی اصغر برای این امر در نظر گرفته شد.

غیور گفت:  بعد از اختصاص این سه  محل  به بساط فروشان و وانت بارها مقرر شد طرح ساماندهی دستفروشان محدوده حوزه شهرداری منطقه ۳ با همکاری سازمان میادین، نیروی انتظامی و معاونت خدمات شهری شهرداری تبریز در معابر سطح حوزه اجرائی و با متخلفین برخورد شود.

معاون خدمات شهری شهرداری منطقه ۳ با اشاره به معضل بساط گستران و وانت بارهای میوه فروش در سطح این منطقه گفت: با توجه به مشکلات اقتصادی موجود، شاهد افزایش تعداد وانت بارها در محدوده این منطقه بودیم که به منظور رفع سدمعبر، باید با همکاری ارگان‌های مختلف، طرح ساماندهی دستفروشان را اجرائی کرده و آرامش را در معابر سطح حوزه برقرار سازیم.

وی افزود: از امروز فعالیت دستفروشان و وانت بارها خارج از مکان‌های در نظر گرفته شده، در سطح منطقه غیرمجاز بوده و عوامل معاونت خدمات شهری شهرداری منطقه ۳ به افراد متفرقه اجازه فعالیت نخواهد داد.

ال جی