سرپرست معاونت شهرسازی و معماری شهرداری تبریز تاکید کرد:
ضرورت ارتقای سرویسهای شهرسازی برای ارائه خدمات بهروزتر و بیشتر
سرپرست معاونت شهرسازی و معماری شهرداری تبریز بر ضرورت ارتقای سرویس های شهرسازی جهت ارائه خدمات بهروزتر و بیشتر تاکید کرد.
به گزارش تبریز فوری ، محمد عزتی در جلسه مشترک با مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تبریز، ضمن اشاره بر اهمیت بالای سیستم های شهرسازی در عملکرد این معاونت، بر لزوم بهبود و بهروزرسانی این سرویس ها تاکید کرد. وی، توسعه فناوری های شهرسازی در راستای شهروندسپاری، راه اندازی سیستم یکپارچه شهرسازی و الکترونیکی کردن پرونده های کمیسیون ماده صد را از مهمترین موارد مرتبط این حوزه در جهت افزایش ارائه خدمات به شهروندان دانست و خواستار تسریع در اجرای آن شد. محمدرضا کاظمی مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تبریز نیز در این جلسه ضمن تقدیر از همکاری و ارتباط مستمر معاونت شهرسازی و معماری با سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات، رفع مشکلات و ارتقای خدمات مطروحه را در اولویت کاری این سازمان دانسته و از عملیاتی شدن آن در حداقل زمان ممکن خبر داد.


