با صدور پیامی؛
سرپرست شهرداری تبریز فرارسیدن سال جدید را تبریک گفت
سرپرست شهرداری تبریز با صدور پیامی فرا رسیدن سال ۱۴۰۱ هجری شمسی را تبریک گفت.
بسمه تعالی یَا مُقَلِّـبَ الْقُلُـوبِ وَ الْأَبْـصَارِ یَا مُـدَبِّـرَ اللَّیْـلِ وَ النَّـهَارِ یَا مُحَــوِّلَ الْحَـوْلِ وَ الْأَحْـوَالِ حَـوِّلْ حَالَنَــا إِلَی أَحْسَـنِ الْحَـالِ
نوروز و فرا رسیدن سال نو، یادآور چرخه نیک حیات است که هیچ سردی و تاریکی ماندگار نیست و به لطف خداوند مهربان، سبزی و روشنایی همواره بهموقع از راه میرسد.
بهار فرصت مغتنمی است تا به رسم این تحول سبز، در سال نو با عزمی جدیتر و روحیهای جهادی و تحولخواهانه، برای توسعه و آبادانی شهر عزیزمان تبریز بکوشیم و در این راه و در هر جایگاهی، از هیچ تلاشی دریغ نورزیم.
در سالی که گذشت، تبریز و مدیریت شهری آن فراز و نشیب فراوانی را تجربه کرد؛ همچون سال ۹۸ و ۹۹، امسال نیز تعدادی از عزیزانمان را چه در اثر ویروس کرونا و چه در اثر سوانح طبیعی و غیرطبیعی از دست دادیم و در فقدان چندین تن از بزرگان شهرمان به سوگ نشستیم.
در سال ۱۴۰۰، توانستیم ضمن تداوم پرقدرت خدمات شهری، در حوزههای عمرانی، شهرسازی، فرهنگی و اقتصادی گامیهای مهمی برداریم و برای زندگی آسانتر مردم شریف شهرمان چندین پروژه مهم و حیاتی را به بهره برداری برسانیم.
*در سال جدید که از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین نامگذاری شده*، تمام تلاشمان را به کار خواهیم گرفت تا در عمل به توصیهها و فرامین رهبر معظم انقلاب در راستای توسعه و پیشرفت و آبادانی شهرمان گامهای محکمتری برداریم.
امیدوارم در سال ۱۴۰۱ بتوانیم با مبنا قرار دادن وظایف قانونی شهرداری و ماموریتهایمان، با تعامل و همفکری با نماینده محترم ولی فقیه در استان و امام جمعه محبوب تبریز، استاندار محترم آذربایجان شرقی، نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی، مدیران کل محترم دستگاههای استانی و شهری، رئیس و اعضای محترم شورای اسلامی شهر و.... بتوانیم خادم خوبی برای مردم عزیز شهرمان باشیم.
ضمن تبریک فرارسیدن سال ۱۴۰۱ ، از خداوند متعال برای تک تک مردم شریف تبریز، سلامتی، شادکامی، تندرستی و توفیقات روزافزون مسئلت می نمایم. مهدی یوسفی سرپرست شهرداری تبریز


