توجه ویژه مدیریت شهری به تلاشگران حوزه تنظیف و افزایش امنیت شغلی آنان
سرپرست معاونت محیط زیست و خدمات شهری شهرداری تبریز بر توجه ویژه مدیریت شهری تبریز به تلاشگران حوزه تنظیف و افزایش امنیت شغلی آنان تاکید کرد.
به گزارش تبریز فوری ، جواد صدیقی در دیدار با عضو شورای شهر تبریز، مدیران سازمان مدیریت پسماند و تعدادی از رانندگان فعال در حوزه جمعآوری پسماند بر توجه ویژه مدیریت شهری تبریز به تامین امنیت شغلی تلاشگران حوزه جمعآوری پسماند از جمله رانندگان این حوزه تاکید کرد.
وی گفت: تقویت پیمانکاران در راستای ارائه خدمات بهینه به شهروندان، توجه به افزایش کیفیت خدمات ارائه شده به شهروندان و رایزنی در خصوص توجه به خواستههای رانندگان و تلاشگران عرصه تجمیع پسماند، از موارد مهمی است که باید مورد توجه مدیریت پسماند قرار گیرد.
سرپرست معاونت محیط زیست و خدمات شهری شهرداری تبریز در پایان سخنانش با اشاره به نقش سازمان مدیریت پسماند شهرداری و نیروهای تلاشگر این سازمان در داشتن شهری تمیز و پاکیزه، بر حرکت به سمت مکانیزاسیون و استفاده از توان بخش خصوصی در افزایش میزان خدمت رسانی به شهروندان تاکید کرد.


