تداوم پروژه مرکز دفن با سرعت و جدیت
سرپرست معاونت خدمات شهری و اجرایی شهرداری تبریز ضمن ابراز خرسندی از پروژه مرکز دفن پسماند بر سرعتبخشی به این پروژه و جدیت هرچه بیشتر در اجرای مراحل آن تاکید کرد.
به گزارش تبریز فوری ، جواد صدیقی با حضور در سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری تبریز از فعالیتهای بخشهای مختلف این سازمان اعم از واحد ماشینآلات، سایت میانی و مرکز دفن مهندسی و بهداشتی بازدید کرد. علی حسین نژاد اصغری سرپرست سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری تبریز در این بازدید تمامی فعالیتهای سازمان در بخشهای مختلف را تشریح کرده و از تدوام فعالیتهای سازمان در امور مختلف خبر داد. نژاد اصغری همچنین از انسجام فکری و روحی تمامی کارکنان سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری تبریز در راستای پیشبرد اهداف سازمانی خبر داده و افزود: خدمت بی منت هدف اصلی همه کارکنان این سازمان است و امید داریم که خداوند ما را از این توفیق بهرهمند گرداند.


