مدیرکل سلامت و امور اجتماعی شهرداری خبر داد:
تجهیز امکانات و توسعه دامنه خدمات درمانگاه امام رضا (ع) شهرداری تبریز
درمانگاه امام رضا (ع) شهرداری تبریز مقارن با فرا رسیدن فصل پاییز، امکانات خدمات درمانی را گسترش داد.
به گزارش تبریز برخط ، محمدحسین حسن زاده بیان کرد: با توجه به اینکه هنوز موج کرونا به صورت کامل فروکش نکرده و در حالت تعادل نسبی قرار دارد، بایستی علاوه بر این بیماری برای مقابله با بیماری آنفلوآنزا نیز آمادگی داشته باشیم. وی اظهار کرد: همزمان با آغاز شش ماه دوم سال و پیدایش سرما، طبعاً مسئولیت ما نیز در راستای رعایت پروتکلهای بهداشتی و کنترل و مقابله همزمان با دو بیماری افزایش خواهد داشت. حسن زاده، موضوع فاصلهگذاری را مورد تاکید قرار داد و افزود: اگر میخواهیم در فصل پاییز از خطرات همزمان این دو بیماری مصون بمانیم، باید فاصلهگذاری اجتماعی را همچنان جدی بگیریم و اجازه ندهیم ویروس کرونا دوباره شدت بگیرد. مدیرکل سلامت شهرداری تاکید کرد: در تداوم خدمت رسانی به نقاط حاشیهنشین و کمبرخوردار پیرو دستور شهردار محترم تبریز، خدمات درمانی به صورت اعزام اکیپ به این نقاط در قالب ویزیت پزشکی، غربالگری و مشاوره برای افراد بیبضاعت و کهنسال نیازمند در فصول سرد سال با همه توان ارائه میشود.



